QMS SPATREND BEAUTY

QMS SPATREND BEAUTY

Sokan kérdezik tőlem, miben más a mi szalonunk, mint bármely kozmetika.

Szeretnék elmesélni egy történetet ehhez. 

Egy nagyon különleges helyre járok fodrászhoz. Amellett, hogy gyönyörű hajakat készítenek, van a helyben valami plusz, ami miatt vágyom is elmenni minden alkalommal.

Ajánlás útján kerültem oda. Egy olyan baráttól kaptam őket, aki mindig egyensúlyban van önmagával. Kétgyerekes édesanya, imádja a munkáját, az exkluzív és egyedi megjelenést és tele van nőies finomsággal. Így nem is volt kérdés számomra, hogy kipróbáljam a javaslatát.

Érkezésemkor meglepődve tapasztaltam, hogy hárman is várnak és az egyetlen vendég vagyok. Nahát, akkor ez nem egy hajszarítótól és kiabálástól hangos hely! - gondoltam. A tulajdonos töri a magyart, úgy néz ki, mint egy művész és láthatóan ő a Fodrász itt, aki irányít mindent. Elveszik a kabátomat, hellyel, capuccinoval kínálnak. Helyette vizet kérek, mellé sütit is kapok. Elmondom az igényeimet és kíváncsian várom, mi fog történni velem. Ketten is társalognak, több színről tanakodnak, utóbb kiderül, hogy a másik személy egy colorista. (Még nem hallottam ilyesmiről korábban.) Egy tudatos és gyors hajvágás után átvezetnek egy másik helyiségbe, ahol az előkészített színcsoportom vár. Hárman három oldalról befestik a hajamat. Igen. Bennem is megfordult a gondolat, vajon egyforma leszek-e minden oldalról. Közben a tulajdonos szeme mindenhol ott van. Finoman, alig észrevehetően irányít mindenkit. Miután kész lettem, jött a harmadik személy és elvitt a hajmosó szekcióba. Finom pakolásokat kaptam, közben nagyon jót beszélgettünk, hogyan ápoljam otthon is a hajam. Érdekes és nagyon személyes tanácsokkal látott el közben. A tulajdonos a semmiből ott termett mellettem, megcsodálta vizesen is a hajamat és átadott a coloristának, aki gyönyörűen beszárította. Utána elrabolt, hogy a végső simításokat elvégezze rajtam.

Kérdezgettem, honnan érkeznek a vendégei, mennyi ideje csinálja ezt, miért költözött Magyarországra. A válaszok nagyvonalúságról, minőségről árulkodtak, ami egyre szimpatikusabbá tette a helyet számomra.

Ránéztem az órára. Alig több mint másfél óra telt el és kész lettünk. A legintenzívebb érzésem mégsem ez volt, hanem az, hogy ez idő alatt úgy éreztem, én vagyok a legfontosabb személy számukra. Egy hercegnő, aki szépülni vágyik és ezért ők mindent megtesznek a legnagyobb összhangban és természetességgel. A minőségről nem is beszélve. Teljesen átszellemültem. A hajam gyönyörű lett. Már az ár sem számított, mert tudtam, hogy ide fogok járni és számomra bármennyit megér ez a profizmus és elegancia. Ide presztízs tartozni. 

Így kezdődött a szemléletem, ami az új szalon megnyitásának alappillére lett. A legfontosabb célommá vált, hogy élményt nyújthassunk a vendégeknek és emlékezetessé tegyük az ittlétüket.

Abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy a kozmetikai márka, amivel szépítünk, sőt magabiztosan kimondhatom: fiatalítunk, szintén ezen az elven működik. Relaxálj, pihenj, mi tesszük a dolgunkat közben és kicserélődve, frissen ébredhetsz a kezelés végén. Mert igen, a kimerültségtől, a lágy zenétől és a finom mozdulatoktól hamar el lehet aludni. 

Számomra fontossá vált, hogy wellness élményt kínáljunk a kezelések alatt. 

Amikor vendégként próbáltam ki életemben először a QMS kezelés egyikét egy hotelben Ausztriában, már akkor tudtam, hogy ez más, mint amivel eddig találkoztam. Egy Londonban tett QMS szalon látogatás és újabb kezelés a termékek bevásárlására ösztönzött. Annyira megtetszett az eredmény, hogy azonnal folytatni akartam otthon is ezt a finom, illatos szépségrituálét. Emlékszem a hotelszobánk ágyára kipakolt QMS termékekre. Nézegettem, olvasgattam, egyiket a másik után kipróbáltam az előírt protokoll szerint és egyre lelkesebbé váltam. Olyan ez, mint amikor az ember rátalál egy jó személyi edzőre vagy egy életvezető könyvre és szerencsésnek, határtalannak érzi magát. Velem legalábbis ez történt. 37 éves vagyok és ha nem jön szembe velem ez a termékcsalád 4 évvel ezelőtt, most nagyon tanácstalan lennék, mit használjak a bőrömre közel a negyvenhez és majd utána. Sőt! Leginkább utána. Korábban nem hallottam olyan hatékony kezelésről, ami fájdalommentes is lenne. Én is azok közé tartozom, aki szeret természetes maradni és ezért hajlandó is tenni. A vendégeink tudatos vásárlók. Olyanok, akik következetesen akarják a szépségüket megőrizni és elfogadják azokat a tanácsokat, amik ehhez a folyamathoz szükségesek. 

A titkunk több mindenben rejlik: Magabiztos kozmetikusok segítik a vendégeinket és miután elmennek tőlünk, nem hagyjuk magukra őket. Szépségakadémiát tartunk, ahol el lehet sajátítani az otthoni szépségrituálé módszerét.

Bőség szeánsz kíséri az érkező vendégek ittlétét a gondoskodás mellett. Kinyújtjuk a pihenés idejét, hogy ne csak a kezelés alatt lehessen relaxálni és mindezt megspékeltük azzal, hogy ha a férjek is elkísérik párjukat, közben lehetőségük legyen masszázsra befeküdni hozzánk.

A szalon belső része a legapróbb részletekig tudatosan válogatott, magas minőségű alapanyagokból készült, hogy mi is és a vendégeink is érezzék a különleges hovatartozás élményét.

Várunk szeretettel kezeléseink egyikére! 

Vezse Judit

QMS spa és brand menedzser

C: 2096 Üröm, Kőbánya út 11.

M: +36306419717