Miben rejlik egy !QMS kezelés egyedisége és különlegessége?

Egyedülállóan komplex módon tartalmaz mindent, amire a bőrnek napi szinten szüksége van:

  • AHA savakat a bőr lassuló sejtanyagcseréjének gyorsítására
  • Rövid láncú hialuronsavat (nedvesség megkötés)
  • A bőr mélyebb  rétegeibe bejutni képes nano méretű kollagént (nedvesség raktározás)
  • A pigmentfoltok halványítására kedvezően ható vitaminokat és hatóanyagokat
  • Antioxidánsokat (A, C, E vitaminok)
  • A fibroblasztokat aktivizáló , illetve a saját kollagén és elasztin termelését fokozó orvosi hatóanyagokat
  • Fitoösztrogéneket, a bőr öregedési folyamatainak lassítására
  • Peptideket (pl.Matryxil3000, a biomimetikus korrekcióra)
  • Növényi őssejtet, a sejtek élettartamának meghosszabbítására
  • Tiszta oxigént
  • Természetes fényvédelmet

A kollagén szerepe az öregedésgátlásban:

  • A kollagén egy nagy teherbírású fehérje, az egyik legfontosabb anyag a szervezetünkben (az összfehérjetartalom kb. 3o %-át teszi ki), mely erőt és rugalmasságot biztosít a test szöveteinek
  • Minden szervben megtalálható, mint a sejtek összeforrasztó anyaga. A szerkezeti tulajdonságon kívül a kollagén a növekedés és a testszövetek megújulásának is elsődleges serkentője
  • Kollagén hiányában a bőrünk elveszti nedvességmegtartó képességét, feszességét, csökken az ellenálló képessége a baktériumokkal, vírusokkal szemben
  • Testi szinten a kollagén hiányában fájdalmassá válik a mozgás, hisz a porcok zselés anyaga is 67%-ban kollagénből áll, gyengülnek az izmok és a csontszerkezet
  • A kollagén csökkenése az elsődleges oka a bőr korral megjelenő öregedési tüneteinek, a tónusvesztésnek, a ráncoknak, a  bőrhibák megjelenésének
  • A testi öregedés jeleinek csökkentésére a leghatékonyabban jó minőségű táplálék kiegészítővel tudjuk pótolni a kollagént

A kollagéntermelés fokozása a mindennapi étrendünkben:

  • A kollagéntermelés javításáért érdemes emeltebb C-vitamin dózist szedni, mivel katalizátorként funkcionál a lebontott aminosavak testkollagénné való alakításában
  • Zöld levelű és élénk színű élelmiszerek fogyasztása segíti a kollagén termelődést. Pl. kelkáposzta, spenót, dinnye, sárgarépa, paprika, káposzta, citrus-félék, mert az ezekben található fitonutriensek felerősítik a C vitamin hatását
  • A zöld  tea segít a kollagén stimulálásában, egyúttal az anyagcsere folyamatokat is támogatja
  • A gránátalma nemcsak antioxidánsokban gazdag, de a kollagén termelést, illetve sebek gyógyulását is elősegíti
  • Szója fogyasztása is javasolt, kalcium, cink, B-vitamin tartalma miatt, a csontozat erősítésére
  • Nagyon jótékony hatású a dió,  gabonafélék (teljes kiőrlésű),  olívaolaj,  mákolaj
  • Lényeges vitaminok, ásványi anyagok, nyomelemek:  A, B, C, D, E, szelén, cink, magnézium, vas, probiotikumok
  • A szőlőmag-őrlemény és/vagy szőlőmagolaj is jótékonyan hat a kollagén megtartására illetve termelődésére 
;